top of page

Road to Imatra, část 5. / #3DaysToGo


Původně jsem plánoval něco trochu jiného, ale jsem teď ve všem trochu ve skluzu, takže to dneska zkrátím. Bude to poslední díl před mým odjezdem, ostatní články dodělám po mistrovství.

Zítra, v neděli, odjíždím ve 4:30 ráno z Älvsbynu, směr Imatra. Cestou vyzvednu v nejbližším okolí ještě pár členů švédského týmu a čeká nás 10 hodinová cesta na jih Finska. Vlastně, vzhledem k časovému posunu Finska (+1 hodina), dokonce 11 hodinová. V Imatře se potom už připojím k české výpravě, která zítra odlétá z ČR.

Neděle bude sloužit asi převážně k aklimatizaci a rozkoukání na místě, v pondělí a úterý nás čeká taktická příprava, modelový trénink nebo slavnostní zahájení a ve středu už jedeme na ostro.

Dlooouhá cesta přede mnou...

Novinky bude možné, snad, sledovat i na naší Facebookové stránce (nebo na stránce dospělé reprezentace)

Tým z loňského MSJ v Rakousku, foto: Czech Junior SkiO Team

Mé individuální cíle jsem už zmiňoval v předchozích článcích, ale pro shrnutí je zopakuji. Chtěl bych se v co nejvíce individuálních závodech probojovat do TOP20 a v ideálním případě obhájit mé loňské 14. místo. Ale základem bude zajet,nejlépe bezchybný, závod ze kterého budu mít dobrý pocit a ten výsledek pak už snad přijde sám.

Ve štafetě máme potom určitě cíl vylepšit loňské 6. místo, které bylo přeci jenom trošku zklamáním. Štafeta bude určitě silná a když předvedeme všichni dobrý výkon a bude tam, jak fotbalisté říkají, trochu toho štěstíčka a dáme do toho srdíčko, tak by se nám to mohlo podařit.

Myslím si, že jsem po letošní přípravě ve Švédsku, kvalitně připraven a ty cíle, které jsem si dal určitě nejsou nesplnitelné. Tréninkem ve Skandinávii, společně s nejlepšími švédskými reprezentaty, jsem se doufám zlepšil v mapě a minimálně si udržel lyžařskou výkonnost z loňska, ale čas na shrnutí tréninku přijde až po mistrovství, protože až samotné závody ukážou jak na tom opravdu jsem.

MSJ 2016 - Rakousko, foto: Markus Bianchi

Tak mi držte palce!

Vojta


Recent Posts
Archive
Search By Tags
Zatím žádné štítky
bottom of page